dostawa
           

Samochód z polskiego autoryzowanego salonu

W przypadku oferty z polskiego salonu, Klient w pierwszej kolejności podpisuje umowę pośrednictwa z Eurobrokers. Umowa obejmuje wszystkie najważniejsze ustalenia z Klientem tj.:

  • szczegóły zamawianego samochodu (określenie marki, modelu, wersji wyposażenia, ewentualnych opcji dodatkowych, koloru karoserii i koloru wnętrza);
  • cenę z rabatem udzielonym dla Klientów Eurobrokers;
  • warunki finansowania (tj. kredytu, leasingu, lub wynajmu).

Następnie (najczęściej w przeciągu 2-3 dni od podpisania umowy pośrednictwa), Klient otrzymuje drogą e-mailową (bezpośrednio z salonu, w którym jest składane zamówienie), potwierdzenie zamówienia od dealera. Potwierdzenie zamówienia pokrywa się z ustaleniami ujętymi w umowie pośrednictwa.

Od tego momentu, procedura zamówienia samochodu niczym nie różni się od procedury zamówienia, którą przechodzi każdy Klient zamawiając nowy samochód w salonie, tj.:

  • Klient podpisuje druk zamówienia i odsyła go dealerowi;
  • Klient wpłaca ewentualną zaliczkę - bezpośrednio na rachunek dealera (niektórzy dealerzy nie wymagają zapłaty zaliczki)
  • Klient odbiera samochód w salonie, po ureglowaniu (przez towarzystwo leasingowe) pozostałej należności na rachunek dealera;