dostawa
           

Samochód z polskiego autoryzowanego salonu

W przypadku oferty z polskiego salonu, Klient w pierwszej kolejności podpisuje umowę pośrednictwa z Eurobrokers. Umowa obejmuje wszystkie najważniejsze ustalenia z Klientem tj.:

  • szczegóły zamawianego samochodu (określenie marki, modelu, wersji wyposażenia, ewentualnych opcji dodatkowych, koloru karoserii i koloru wnętrza);
  • cenę z rabatem udzielonym dla Klientów Eurobrokers;
  • warunki finansowania (tj. kredytu i leasingu).

Następnie (najczęściej jeszcze w tym samym dniu, w którym jest podpisana umowa pośrednictwa), Klient otrzymuje drogą e-mailową (bezpośrednio z salonu, w którym jest składane zamówienie), potwierdzenie zamówienia od dealera. Potwierdzenie zamówienia pokrywa się z ustaleniami ujętymi w umowie pośrednictwa. Od tego momentu, procedura zamówienia samochodu niczym nie różni się od procedury zamówienia, którą przechodzi każdy Klient zamawiając nowy samochód w salonie, tj.:

  • Klient podpisuje druk zamówienia i odsyła go dealerowi;
  • Klient wpłaca ewentualną zaliczkę - bezpośrednio na rachunek dealera;
  • Klient odbiera samochód w salonie, po ureglowaniu (przez towarzystwo leasingowe lub Bank) pozostałej należności na rachunek dealera;

Za dodatkową opłatą 450 zł netto możemy przewieźć samochód do domu Klienta (w dowolne miejsce w Polsce).

Samochód z zagranicznego autoryzowanego salonu

W momencie, kiedy Klient akceptuje ofertę i chce przystąpić do transakcji kupna samochodu wówczas w pierwszej kolejności prosimy o wypełnienie formularza, który znajduje się na ostatniej stronie oferty. Prosimy o wpisanie w formularzu danych, które pojawią się w umowie pośrednictwa. 

Umowa pośrednictwa z Eurobrokers jest jedną z dwóch umów, które podpisuje Klient (drugą jest umowa z zagranicznym dealerem). Umowa z Eurobrokers ma przede wszystkim na celu:

  • zagwaarantować Klientowi cenę w walucie Sprzedawcy (może to być euro, korona szwedzka, korona duńska lub funt brytyjski). Walutą nigdy nie jest USD ponieważ wszystkie samochody proponowane przez nas pochodzą z rynku europejskiego
  • zagwarantować specyfikację samochodu, czyli wyposażenie standardowe oraz wybrane przez Klienta opcje (specyfikacja techniczna stanowi załącznik o numerze 3 do umowy pośrednictwa)
  • zagwarantować termin realizacji umowy za który odpowiada Eurobrokers, czyli 14 dni od przekazania  środków finansowych na rachunek Sprzedawcy. W tym terminie Eurobrokers ma obowiązek zorganizować transport pojazdu do Polski.

Drugą umową, która jest podpisana przez Klienta jest umowa kupna samochodu, która jest podpisywana ze Sprzedawcą. Sprzedawcą jest zawsze autoryzowany dealer marki wybranej przez klienta. Jest to standardowa umowa, którą stosuje wybrany dealer w odniesieniu do swoich klientów krajowych.  

Podpisanie umowy z zagranicznym dealerem, podobnie zresztą jak to ma miejsce w przypadku podpisania umowy z krajowym dealerem, ma przede wszystkim na celu :

» określenie najważniejszych parametrów zamawianego pojazdu (czyli określenie modelu, wersji silnikowej, wersji wyposażenia, kolorystyki karoserii i kolorystyki wnętrza, również ewentualnych opcji dodatkowych);
» określenie planowanego terminu realizacji zamówienia. Jest to termin, który na danym moment system producenta potwierdza dealerowi;
» określenie wysokości zaliczki jak i również wskazanie rachunku bankowego, na który tę zaliczkę należy wpłacić.

Eurobrokers przesyła Klientowi całą korespondencję związaną z zamówieniem, którą otrzymuje z salonu. Pomimo tego, Klient zawsze może również zwrócić się do handlowca, który jest opiekunem zamówienia w zagranicznym salonie, żeby dowiedzieć sie na jakim etapie jest zamówienie, czy zaliczka dotarła itd.